2016/06/12



“I think that all the people are essentially lonely. I thought about a lot of situation that a person became lonely. And I thought about what they felt.” – okamotonoriaki








2014年初頭から楽曲の制作を始めました。私は不安定な空気感を感じていました。
ふと耳に入る噂、目に入ってくる情報。集団と社会。
「人は本質的には孤独な生き物」
友人から聞いた言葉。私は「ひとり」について考えました。