2016/04/28

About Masumi Saito

She goes back to London soon.
As for the time with her, it was valuable for me.
I look forward to her expression in the future.
Please give me motivation from now on.










4年ほど前。ロンドンから一通のメールをもらいました。
私は彼女の存在を知りました。
素晴らしい表現者であり、すぐに魅了されました。
昨年、彼女が来日しました。一緒に作品を制作しました。
気さくで、穏やかで、まっすぐな人柄。
自分を理解し、地に足の着いた力強い表現。
多くのことを彼女から学びました。
彼女はロンドンで、自分の表現を磨き続けるのだと思います。
これからも、常に刺激を与え合う存在でありたいです。

Masumi Saito

Photo : Ryosuke Kikuchi